Retourbeleid
Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. U hebt ook het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat als uw woonland niet Nederland is, de verzending van uw goederen langer kan duren dan verwacht.
Voor eventuele retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via
Schade en problemen
Inspecteer uw bestelling na ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retourzendingen voor gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact op als u vragen of opmerkingen heeft over uw specifieke item.
Uitwisselingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is door het item dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe item.
Europese Unie 3 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als goederen naar de Europese Unie worden verzonden, hebt u het recht om uw bestelling binnen 3 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Zoals hierboven vermeld, moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd om je te laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via contact@chorse.eu.