Worden uitverkochte artikelen aangevuld?

De meeste artikelen uit onze collectie worden zo snel mogelijk weer op voorraad gebracht. Je kan je per artikel aanmelden voor een melding per e-mail zodra het artikel weer op voorraad is. Hier hebben we alleen je e-mailadres voor nodig.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij hebben de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal;
- Maestro;
- Klarna; 
- American Express (AMEX);
- Mastercard Creditcard;
- Visa Creditcard.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan tot drie uur duren nadat je je bestelling hebt geplaatst voordat je de bevestigingsmail ontvangt.

Controleer ook je spam inbox en markeer ons als veilige afzender. Als de betaling is verwerkt en je na drie uur nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via telefoon of ons contactformulier op de website.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld. Kan ik dit nog wijzigen?

Als per ongeluk het verkeerde adres is ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen om dit probleem voor je op te lossen. Houdt er rekening mee dat de levering van jouw pakket vertraging kan oplopen. Let op: als we wijzigingen aanbrengen in het huidige adres, worden de verzenddatum en -tijd geannuleerd en ontvang je zo snel mogelijk een nieuwe bevestigingsmail.

Mijn pakket is niet afgeleverd, wat nu?

Altijd vervelend! Controleer altijd de tracking link die je per e-mail hebt ontvangen. Het kan zijn dat de geschatte levertijd is gewijzigd, of dat je per ongeluk een verkeerd adres hebt ingevuld.

Klopt het afleveradres en is de geschatte levertijd ongewijzigd? Controleer dan je e-mail om te zien of je een bericht van het verzendbedrijf hebt ontvangen. Het kan zijn dat het pakket bij uw buren is afgeleverd of dat het bezorg moment is verschoven. Ook raden we aan meestal één dag te wachten. Het komt namelijk vaker voor dat verzendbedrijven aangeven dat je pakket is afgeleverd terwijl dit nog niet het geval is. Dit kan dan alsnog de volgende dag worden geleverd.

Retourbeleid

Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retouren worden alleen geaccepteerd als de artikelen ongebruikt en ongewassen zijn, met alle originele labels bevestigd, inclusief de rode retourlabel. Al onze artikelen zijn namelijk voorzien van een opvallende retourlabel om misbruik te voorkomen én in het kader van hygiëne. 

Zodra we uw geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetalen.

Per 1 november 2023 zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Dit omdat er onwijs veel besteld wordt en er daardoor veel retouren ontstaan. Gelet op de huidige omstandigheden in de economie hebben we helaas hiervoor moeten kiezen. We hopen dat we in de toekomst weer kunnen zorgen voor de service dat retourneren mogelijk is zonder dat dit voor je eigen rekening is. 

Kan ik achteraf betalen?

Inmiddels hebben we de mogelijkheid om achteraf te betalen met Klarna. Wel zo makkelijk! 

Komt er een kindercollectie?

Op dit moment is er nog geen kindercollectie. Of dit in de toekomst wel zo zal zijn kunnen we nog niet zeggen. Dit is vooral afhankelijk van jullie! Indien de wens er is, laat het vooral weten via ons contactformulier en sociale media. Zo kunnen wij beter peilen of we dit in de toekomst kunnen gaan implementeren.